Aktualności

Długie komentarze= długie rozdziały!!! Zapraszamy do zakładki ''nasza twórczość'' jeżeli macie ochotę poczytać inne nasze opowiadanie.

czwartek, 3 października 2013

Heej!

Cześć kochani, to ja Kinss. Chciałabym was tylko powiadomić, iż moja twórczość na tym blogu praktycznie dobiegła końca. Oczywiście czasem dodam tu jakiś rozdział, ale w większości będzie to robić Gabbi :) Mam nadzieje że nie macie mi za złe, ale też chyba się nie cieszycie? Heh:) Możecie mnie znaleźć na tym blogu: 
Mów szeptem, jeśli mówisz o miłości..

3 komentarze:

  1. Ale bloga nie likwidujesz prawda błagam niee bo jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh, to że ja nie będę już go pisać, nie oznacza że gabby przestaje...

      Usuń
  2. No szkoda , ale tamtego bedę czytać *:*

    OdpowiedzUsuń