Aktualności

Długie komentarze= długie rozdziały!!! Zapraszamy do zakładki ''nasza twórczość'' jeżeli macie ochotę poczytać inne nasze opowiadanie.

piątek, 14 lutego 2014

WAŻNE!!

PRZEPRASZAM!
Nie wiem kiedy pojawi się rozdział ...
Przez ten tydzień przychodziłam do domu po 20 i siedziałam przy książkach, dzisiaj wróciłam przed 19 z Katowic, gdzie świętowałam swoje 16 urodziny z koleżanką, a przed chwilą skończyłam się pakować na mój jutrzejszy wyjazd do UK do przyjaciółki.
Nie będzie mnie w PL przez cały tydzień, wrócę w następną Niedziele, a następny tydzień spędzę cały w szkole na pisaniu zaległości.
Umówmy się tak, napiszę rozdział i dodam do 2-3 tygodni ALE będzie to strasznie długi rozdział, co o tym myślicie ? Może na moich "wakacjach" dostanę jakiejś weny czy coś :)
Pozdrawiam
G xx
PS. NIE NOMINUJCIE MNIE DO ŻADNYCH LIEBSTER AWARDS CZY COŚ!!!! NIE MAM KOMPLETNIE CZASU NA ODPOWIADANIE PYTAŃ I NOMINOWANIE BLOGÓW. DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE NOMINACJE X

15 komentarzy:

  1. Może tak być :) ~@heroineNialler

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo :(( troche smutno ale zgoda :)) nie mogę się już doczekać .. mam nadzieje że za 2-3 tygodnie napiszesz :)) bo ostatnio czytałam opowiadanie i potem jak było ciekawie skończyła pisać :///// Pozdrawiam @Thorne1DJBDL

    OdpowiedzUsuń
  3. Baw się dobrze w UK. Ja byłam i jedyne co mogę powiedzieć to,że jest cudownie *-*.A co do nauki to rozumiem też mam zapiernicz w szkole -,-
    Z tym rozdziałem to b.dobry pomysł :)
    Miłych "wakacji" kochana ♥
    @i_dont_know915

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę udanej podróży i mi to pasuje

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę ci :P też bym chciała polecieć do UK i to jeszcze zamiast szkoły...
    mam nadzieję,że naskrobiesz coś na tych "wakacjach" i będziemy pod wrażeniem :D
    +
    Zapraszam do zgłoszenia swojego bloga do Katalogu Opowiadań O Celebrytach :)
    http://katalog-opowiadan-o-celebrytach.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanej podróży i WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedziesz do UK :p Zadroszcze sama bym tak chciała.
    Udanej podrózy :0
    @JustinePayne81

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi to pasuje :) Zazdro wyjazdu ;*
    @Karolina_Brooks xx.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja bym chciała jechać do Uk... baw się dobrze ;)
    I nie przejmuj się poczekamy (przynajmniej ja), wiec się nie śpiesz :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę że mieszkamy niedaleko :))
    Mi to nie przeszkadza :))
    Weny życzę :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Baw się dobrze i zbieraj siły na pisanie :)
    Buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam
    http://fanfiction-harry-styles.blogspot.com/
    http://the-black-side-of-darkness.blogspot.com/
    http://what-makes-you-beutiful-onedirection.blogspot.com/
    wyrazisz swoją opinię ?

    OdpowiedzUsuń
  13. W koncu pojawił się 4 rozdział u mnie! Zapraszam xx http://mine-direction-in-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłych wakacji :D
    Ja zazdroszcze bo cały czas siedzę w domu -,-

    OdpowiedzUsuń